קידום אתרים אורגני SEOבמאמר שפורסם היום בידיעות אחרונות תחת הכותרת " סקר משרד התיירות: רק 22% מהתיירים בישראל – יהודים" נקבע כי " בעוד 85% מהמבקשים מידע השתמשו בגוגל (לעומת 81% ב־2017), רק 24% ממחפשי המידע על ישראל חיפשו אותו בפיייסבוק, ירידה של 38% בהשוואה ל־2017. 27% מהגולשים שחיפשו מידע באינטרנט נכנסו לטריפאדווייזר, ירידה של 27% בהשוואה לסקר של 2016."

 

ממצא מדהים זה מחזק את התחושה כי גוגל הינו כלי מרכזי בחיפוש מידע ברשת. זאת בעוד הרשתות החברתיות מציינות ירידה בהתאם לפופולריות שלהן מעת לעת.
בכך אין ספק שמרכיב מרכזי בשווק דיגיטלי חייב להכיל את מנוע החיפוש הפופולרי.

לקריאת הכתבה המלאה

Share with friends
Call Now Button
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן